Positionering
USP’s
- Ontwikkeld vanuit klantbehoefte: doordachte constructie, lage onderhoudskosten, lange levensduur
- Gebouwd vanuit 30 jaar ervaring
- De sterkste accu (40% meer vermogen)
- 18% voordeliger (nu nog)
- Gebruiksvriendelijk: simpele bediening
- Doordachte constructie
- Gratis driedaagse demo (via De Schans)
- Passend advies, prettige service en contact, betaalbaar onderhoud
- Het beste van 30 jaar ervaring met minishovels in één machine: de Relly. De oranje krachtpatser.
Conclusie
De Relly is die superkrachtige, allerbeste elektrische minishovel, van en voor vaklui. Die, als ze zo graag dieseldampen willen, ook voor een fossiele variant kunnen gaan (die net zo goed is).
Als je zo’n positie wil verwerven moet je marketing radicaal anders durven doen. Ook omdat het risico bestaat dat op termijn alle concurrenten óók ‘de’ elektrische aanbieder zijn. Er is ruimte voor die radicale marketing, zowel qua positionering als qua mogelijkheden.
Zoals onze klant het al omschreef dus eigenlijk: stoer, robuust, ballen. Tijd om die te tonen. Binnen bepaalde kaders.