Toon & stem

Tekstafspraken

In onze tone of voice zijn we vooral deskundig, innovatief, krachtig en stoer.
Waar De Schans begint met ‘u’, starten we met Relly altijd met ‘je’.
Direct, zelfverzekerd en met autoriteit.
Modern en ‘n beetje uitdagend, maar niet té.
Actiegericht, kort en niet-afleidend (zeker rond campagnes, webteksten, landingspagina’s).

We zijn daarom:

  • Deskundig en informatief. We bewijzen onze expertise en ervaring.
  • Direct en overtuigend. Geen poespas. We zijn de beste. Punt.
  • Modern en licht rebels. Als die disruptieve marktopschudder, vernieuwend en uniek.
  • Dynamisch en krachtig. Een weerspiegeling van de kracht, snelheid en
    wendbaarheid van de Relly.

Merkpersoonlijkheidspectrum

In het merkpersoonlijkheidspectrum kun je grofweg ‘vastleggen’ hoe een merk klinkt. Modern of klassiek? Leuk of serieus? Daar kun je keuzes in maken, die gevoelsmatig het beste bij ons passen. Waarschijnlijk zou iedereen dit model net wat anders invullen. Sommigen zouden misschien juist aan de rechterkant kruisjes zetten. Maar voor Relly past de linkerkant van dit model het beste.