Archetype

Archetypes worden al honderden jaren gebruikt in verhalen, sprookjes en films. Die onbewuste, universele karakters roepen een specifiek gevoel op. Het archetype ligt in het verlengde van de merkwaarden en zorgt voor herkenbaarheid, betekenis en soms zelfs emotie. 

Wij zijn:

De wijze: Als (mede-)uitvinders van de Knikmops én de Relly, met 30 jaar ervaring, zitten klanten nergens zo goed als bij ons. Ze profiteren van de kennis en kunde die we in die tijd hebben opgebouwd, want een Wijze deelt die kennis graag.

De bondgenoot: Bondgenoten, ook wel ‘de gewone man’, zijn eerlijk, echt, betrouwbaar en harde werkers. Je voelt je op je gemak bij de Bondgenoot. Bondgenoten willen sámen ergens voor gaan en zijn sympathiek en no-nonsense.

Wij zijn dus de Wijze Bondgenoot: de Goeie Buur

Die prettige, (iets te) bescheiden samenwerkingspartner die je vooruit helpt en waar je van op aan kunt. Waar je een praatje mee kunt maken of ‘n goeie mop van hoort, maar die je vervolgens ook vooruit helpt om je probleem mee op te lossen. Vanuit onze kennis en ervaring weet de hele buurt: die moeten we hebben. Want dan komt ‘t goed. Dat ‘goeie’ slaat dan ook op zowel de band als de kwaliteit.