Merkwaarden
Merkwaarden laten zien wie je bent. Deze merkwaarden omschrijven ons merk Relly.
- Slim, deskundig
- Krachtig, snel
- Duurzaam, vernieuwend, modern, uniek
- Zelfverzekerd, gedurfd, stoer (winnaar)
- Spraakmakend, verrassend
Slim, deskundig
De Relly is niet zomaar een minishovel; het is de slimme keuze voor professionals. Deskundigheid is ingebouwd in elke vezel van De Relly, voortbouwend op de dertig jaar ervaring van De Schans. Klanten vertrouwen op de intelligentie van het ontwerp en de kennis die achter elke machine zit. Niet in de laatste plaats omdat ze er zelf aan ‘meegebouwd’ hebben.
Dat uiten we bijvoorbeeld zo:
- Elke Relly minishovel is het resultaat van slimme engineering en klantgerichte innovatie;
- Deskundigheid blijkt uit elke interactie met ons team, van verkoop tot service;•Deskundigheid blijkt uit elke interactie met ons team, van verkoop tot service;
- We delen onze kennis via content, handleidingen en trainingen die de slimme functies van De Relly benadrukken.
Voor onze marketing betekent dat:
- Dat we de technische superioriteit en slimme functies tonen in onze productvideo’s en demonstraties, in eenvoudige, toegankelijke taal;
- Dat deskundig commentaar en uitleg een standaard onderdeel zijn van onze contentstrategie;
- Dat we reviews benadrukken van klanten die vertellen over de intelligente oplossingen die De Relly biedt.
Krachtig, snel
Nuchterheid zit in onze wortels verankerd. Oprichter Reinoud is immers de nuchterheid zelve. We houden dingen simpel, transparant en maken niets moeilijker dan nodig. Geen kleine lettertjes of verborgen agenda’s, geen moeilijke praat, maar een heldere, realistische kijk op zaken. Ook in onze adviezen.
Dat uiten we bijvoorbeeld zo:
- De Relly toont zijn kracht en snelheid in het veld, geen klus is te groot;
- Reactietijd en service zijn net zo snel en krachtig als de machines zelf;
- We benadrukken de prestaties in real-life scenario’s en klantverhalen.
Voor onze marketing betekent dat:
- Dat we die kracht en snelheid bewijzen. We gaan het laten zien – bijvoorbeeld in frisse demonstratievideo’s in uitdagende omstandigheden;
- Dat we ook (daad)krachtig en snel proberen te zijn in levering en service, en waar dat niet mogelijk is (o.a. qua levertijd) benoemen we schaarste;
- Dat we dynamische en krachtige teksten en beelden gebruiken in onze content (waar het logo perfect bij past bijvoorbeeld).
Duurzaam, vernieuwend, modern, uniek
De Relly is innovatief. Nog nooit kwam er een minishovel op de markt die zó op basis van klantbehoefte is ontwikkeld. Daardoor is de Relly een mix van gebruiksvriendelijkheid, functionaliteit, kracht én duurzaamheid die ongekend is. En die unieke, moderne oplossingen blijven we bieden.
Dat uiten we bijvoorbeeld zo:
- We lichten de duurzame aspecten van De Relly uit, zoals de geavanceerde elektrische aandrijving;
- Innovatie staat centraal in onze berichtgeving en we delen regelmatig updates over nieuwe ontwikkelingen;
- Elke Relly is een statement van moderniteit en uniek design.
Voor onze marketing betekent dat:
- Dat we (o.a.) de ecologische voordelen in al onze communicatie benoemen;
- Dat we niet bang zijn om modern en vernieuwend te zijn, ook in het inzetten van voor ons nieuwe marketingkanalen die ‘n deel van onze doelgroep al lang omarmt;
- Dat we moderne, strakke en aantrekkelijke ontwerpen voor onze marketingmaterialen (blijven) ontwikkelen.
Zelfverzekerd, gedurfd, stoer (winnaar)
In tegenstelling tot ons ‘moederbedrijf’ hebben wij met de Relly wat meer lef. We weten hoe goed we zijn en we durven dat ook te benoemen. Daarin durven we dus ook af en toe een klein beetje randjes op te zoeken. We gaan immers onze ballen tonen! Dat past ook bij onze klanten, die uit hetzelfde hout gesneden zijn. Robuust, stoer, met lef. Mouwen opstropen en gas erop! Dat we een winnaar zijn, dat willen we (nog) niet te hard roepen. Maar dat de Relly het állerbeste is en dat onze klanten daarvan profiteren, dat mag gehoord worden.
Dat uiten we bijvoorbeeld zo:
- Zelfverzekerdheid komt tot uiting in de robuuste bouw en het stoere ontwerp van De Relly;
- We nemen gedurfde stappen in de markt en zijn niet bang om te innoveren;
- De Relly positioneert zich als de winnaar door zijn prestaties en ongeëvenaarde capaciteit.
Voor onze marketing betekent dat:
- Dat we assertieve en krachtige taal gebruiken in onze teksten;
- Dat we beelden van de Relly tonen in stoere, uitdagende omgevingen;
- Dat we successen en mijlpalen van het merk vieren én actief delen;
- Dat onze acties en campagnes best ‘n beetje mogen schuren.
Spraakmakend, verrassend
Elk aspect van De Relly is ontworpen om op te vallen en een blijvende indruk achter te laten. Het is een merk dat mensen verrast en gesprekken op gang brengt. Dat zit al verankerd in de machine, die vanwege zijn innovativiteit en prestaties zelfs onze relatief stugge klantenkring weet te verrassen en hen erover laat praten.
Dat uiten we bijvoorbeeld zo:
- De Relly gaat over verwachtingen heen, zowel in design als in prestaties;
- Verrassing is een element van onze klantenervaring, van ontdekking tot aankoop;
- We zijn spraakmakend in onze campagnes, we wekken nieuwsgierigheid en opwinding.
Voor onze marketing betekent dat:
- Dat we unieke en onverwachte marketingacties opzetten die mensen aan het praten krijgen;
- Dat onze sociale media en advertenties elementen bevatten die de aandacht trekken en verrassen;
- Dat we verhalen van klanten delen die de onverwachte mogelijkheden van De Relly hebben ervaren.